wtorek, 12 maja 2015

Ulubieńcy kwietnia/ Plany na maj !!!

Hej, jestem znowu z wami na napisanie tego posta zbierałam się już dość długo, i nareszcie się zebrałam. proszę nie patrzcie na to, że jest już 13 maj!

W tym miesiącu a dokładnie pod koniec jadę na mecz siatkówki Polska-Rosja do Gdańska . Więc na pewno spodziewajcie się zdjęć. Oraz jak będziemy w Trójmieście pojedziemy na zakupy! Więc proszę was jeżeli bedzie  już połowa czerwca a żadnego posta się nie doczekacie to skopcie mi tyłek na asku ( na koniec posta bedzię link) 

przechodzimy do ulubieńców Kwietnia :) 

1. Zaczniemy od ulubieńców książkowych . No więc mam dwie ulubione książki w tym miesiącu pierwszą z nich jest :
,,Mały książę"

 ta książka jest zapewne wszystkim znana jeżeli jeszcze jej nie przeczytaliście to POLECAM! Ta powieść ukazuje historie prawdziwej przyjaźni ;-D
a drugą książką jest:
,, Szepty o wschodzie księżyca"
eprzedstawiam wam 4 tom Wodospadów cienia! nie bedę spojlerować powiem tylko że na zakończeniu ryczałam jak głupia :-(

Ulubieńcem do picia bez zastanowienia jest:
,, Tymbark Vita complex "
jest to sok który mogę pić ostatnio cały czas a nadal jest wyśmienity :)

Ulubieńcy kosmetyczni:
*
krem matująco- nawilżający

czy dobrze matuje ? hmm nie powiedziałabym, ale skóra się po nim nie świeci i jest bardzo dobrze nawilżona, jeżeli jeszcze tego nie testowaliście, biegnijcie do Rossmana !

 odżywki tej używam od ponad 2 miesięcy na umyte włosy i sprawuje się znakomicie, włosy są lekkie, i zachowują dłuższą świeżość. A odżywka jest o pięknym brzoskwiniowym zapachu pomimo że na opakowaniu jest napisane ze jest bezzapachowa! 

* i ostatnim u. kosmetycznym jest Balsam:
on ma konsystencje budyniu, zapach jest podobno pomarańcza z czekoladą ale moim zdaniem te dwa składniki nie pachną ładnie, ale po kilku użyciach widać różnicę, skóra jest gładka taka jak u niemowlaków <3

Ulubieńcem muzycznym są dwie piosenki które oszołomiły moje serce :
1.https://youtu.be/55QoKSd78Xs
2. a druga poleciła mi jedna osoba , a ja sobie pluje w twarz jak ja mogłam jej nie znać a tą piosenką jest: https://youtu.be/R8NyWIREQRs

No to chyba koniec moich ulubieńców ! Do następnego posta!
Pozdrawiam PAPAP

 Tutaj możecie zadawać mi pytania: ask.fm/SylwiaZwindowska1122

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz