środa, 22 kwietnia 2015

Przyjaźń

Cześć!
Nie mam zielonego pojęcia co mnie naszło na poruszenie tematu osobistego, wrażliwego i na pierwszy  rzut oka bardzo oczywistego, ale jak się zagłębimy to okazuje się niezwykle trudnego. 
a jest nim... Przyjaźń
Mogę was ostrzec że ten temat poruszę tutaj nie jeden raz. Czy przypadkowo?
- nie sądzę.
Niektórzy mogą zapytać po co taki temat poruszać kilka razy? Co można o nim mówić?
Ja ekspertem nie jestem ale spróbuje przybliżyć wam ten temacik z mojej perspektywy. Czy jest ona właściwa?
- Może tak, może nie.
Ale dobra nie będę już przedłużać tego nieskończoność. Postanowiłam że podzielę te wpisy o przyjaźni na lekcję. Dobra przechodzimy do tematu.

                                                           Lekcja 1
Opowiem wam Historię pewnego chłopca, który zadał mamie pytanie banalne ale trudno znaleźć odpowiednią odpowiedź Czy każdy w swoim życiu znajdzie przyjaciela od serca?
Mamę totalnie zamurowało, nie wiedziała co odpowiedzieć synkowi.
A wy co  byście odpowiedzieli? Ja nie chcę mieć dzieci ale gdyby ktoś mnie zapytał moja odpowiedź była by prosta Na każdego czeka człowiek z którym będziesz mógł o wszystkim porozmawiać i robić z nim rzeczy niemożliwe dla innych, ale nie wiadomo w którym momencie życia się pojawi, dlatego należy szanować każdą osobę a wtedy ty będziesz szanowany. Taka osoba pojawi się  raz w życiu, jeżeli zaprzepaścisz tą szansę i wtedy może się to nie powtórzyć a ty będziesz tego żałował do końca swoich dni.

( Historia jest fikcją ale może dać do myślenia, już wkrótce pojawi się lekcja druga z pogawęndką o przyjaźni)

 piszcie czy chcecie takie tematy!


                                                   Do zobaczenia!

~Sylwia







3 komentarze:

  1. Świetny post ;) Ja sama nie wiem, jak bym odpowiedziała, ale Twoja odpowiedź jest naprawdę prosta i prawdziwa :) .
    ~ Powodzenia przy prowadzeniu bloga, będę często zaglądać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, ale szkoda, że niedłuższy ♥. Zrób więcej takich wpisów :).

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń