wtorek, 21 kwietnia 2015

Dom Tajemnic

Witam!
Wczoraj kupiłam książkę pod tytułem ,,Dom Tajemnic" przesiedziałam w księgarni więcej niż godzinkę i serio myślałam że mnie zaraz pani wygoni. Nie mogłam się zdecydować aż w końcu wybrałam tą książkę. dzisiaj nie będę was zanudzać jakimiś opisami książki. bo ? bo chcę  abyście u mnie się nie nudzili. Dlatego jak ja przeczytam książkę  napiszę dla was recenzje! 

No jest teraz dopiero godz po ósmej rano. Dzisiaj mam zamiar iść na rolki z koleżanką więc pytanie do was czy chcecie jakieś zdj i post ? 

Oraz mam zapytanie do was czy w moich postach chcecie więcej zdj czy więcej tekstu?

                                               Do zobaczenia !!!
                                       
                                               ~Sylwia




                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz