poniedziałek, 20 kwietnia 2015

początek wszystkiego

hej.
Dzisiaj przychodzę do wam z moim pierwszym postem na blogu! Więc dzisiaj wyjaśnimy sobie kilka rzeczy co do mojego bloga aby potem nie było zbyt wielu pytań.
Mój blog to werewolf czemu?
ponieważ jak wiece kocham czytać książki a w wilkołakach zakochałam się juz dawno temu, a że nie wiedziałam jaką nazwe wymyślić no to powstał werewolf! chciałabym abyście napisałi mi jakie chcecie posty takie bardziej o moim życiu , jakieś haule, ulubieńców czy raczej posty książkowe ?
jako że jestem tutaj pierwszy raz to również opowiem wam o tym że moim celem w bloggowaniu jest osiągnięcie 50 obserwatorów! pomożecie ? a ja na dzisiaj się żegnam i do zobaczenia w kolejnym poscie!
do zobaczenia !


4 komentarze:

  1. Pisz może jakieś książkowe posty ;) Na pewno będzie ciekawie :D
    Zapraszam do siebie na bloga http://olabylexi.blogspot.com/ ;) Może się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewna, że to bd naprawdę fajny blog :) Zapraszam za to na mojego bloga http://allaboutmylife0.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością zajrzę i dziękuje :-)

    OdpowiedzUsuń